فرزندان زنان فاقد همسر تحت پوشش بهزیستی از سربازی معاف می‌شوند

ارسال شده توسط ادمین در 7 آذر 1393 ساعت 23:19:30

فرزندان زنان فاقد همسر تحت پوشش بهزیستی از سربازی معاف می‌شوند

فارس: معاون امور اجتماعی بهزیستی با اشاره شرایط جدید سربازی برای فرزندان زنان سرپرست خانوار گفت: از دی امسال تمامی فرزندان ذکور مادران فاقد شوهر تحت پوشش بهزیستی معاف می‌شوند.

علی‌محمد زنگانه با اشاره به ابلاغیه جدید نظام وظیفه اظهار داشت: در این ابلاغیه تأکید شده که فرزندان ذکور مادران فاقد شوهر تحت پوشش بهزیستی همانند کمبته امداد از خدمت سربازی معاف می‌شوند.

وی تصریح کرد: این قانون از دی امسال ابلاغ شده و در حال حاضر سازمان بهزیستی آن را به تمامی ادارات بهزیستی در سراسر کشور ابلاغ کرده است.

زنگانه تأکید کرد: شرایط معافیت به طور کامل در این بخشنامه کاملاً مشخص شده است و خانواده‌ها می‌توانند از این شرایط برای معافیت فرزندانشان استفاده کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که تکلیف افرادی که تا قبل از این ابلاغیه به خدمت سربازی رفته‌اند و هم اکنون دارای شرایط معافیت هستند، چه خواهد شد،گفت: در این خصوص سازمان نظام وظیفه تصمیم‌گیری می‌کنند و بهزیستی دخالتی ندارد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:


  • درباره ما

    موسسه حقوقی فقیه نصیری در بهار سال هشتاد و هشت به همکاری سه نفر از وکلای پایه یکم دادگستری ، عضو کانون وکلای دادگستری استان مازندران ، به مدیریت عاملی آقای البرز فقیه نصیری، ریاست آقای احسان فقیه نصیری و نائب رئیسی آقای گودرز فقیه نصیری(با بیش از دو دهه فعالیت در این عرصه) تحت ...

  • ارتباط با ما

    نشانی: چالوس، مقابل دادگستری، ساختمان وکلا، طبقه اول، واحد سوم

    تلفن: 01152255455 , 01152254080